3.1.5 KNAE04000〜KNAE04999のメッセージ一覧
-
KNAE04100-I
インストール対象のサーバマシンで,Hitachi Command Suite製品のサービスが起動しています。
インストールを継続するとHitachi Command Suite製品のサービスがすべて停止されます。問題がない場合は,[OK]ボタンをクリックしてください。
[原因]
インストール対象のサーバマシンで,Hitachi Command Suite製品のサービスが起動しています。
[対処]
Hitachi Command Suite製品のサービスが停止されても問題ない場合は,[OK]ボタンをクリックしてインストールを続行してください。
-
KNAE04101-I
管理サーバで,Hitachi Command Suite製品のサービスが起動しています。
アンインストールを継続するとHitachi Command Suite製品のサービスがすべて停止されます。問題がない場合は,[OK]ボタンをクリックしてください。
[原因]
管理サーバで,Hitachi Command Suite製品のサービスが起動しています。
[対処]
Hitachi Command Suite製品のサービスが停止されても問題ない場合は,[OK]ボタンをクリックしてアンインストールを続行してください。
-
KNAE04113-I
インストール対象のサーバマシンで,JP1/Automatic OperationまたはHitachi Command Suite製品のサービスが起動しています。
インストールを継続するとJP1/Automatic OperationおよびHitachi Command Suite製品のサービスがすべて停止されます。問題がない場合は,[OK]ボタンをクリックしてください。
[原因]
インストール対象のサーバマシンで,JP1/Automatic OperationまたはHitachi Command Suite製品のサービスが起動しています。
[対処]
JP1/Automatic OperationおよびHitachi Command Suite製品のサービスが停止されても問題ない場合は,[OK]ボタンをクリックしてインストールを続行してください。
-
KNAE04114-I
管理サーバで,JP1/Automatic OperationまたはHitachi Command Suite製品のサービスが起動しています。
アンインストールを継続するとJP1/Automatic OperationおよびHitachi Command Suite製品のサービスがすべて停止されます。問題がない場合は,[OK]ボタンをクリックしてください。
[原因]
管理サーバで,JP1/Automatic OperationまたはHitachi Command Suite製品のサービスが起動しています。
[対処]
JP1/Automatic OperationおよびHitachi Command Suite製品のサービスが停止されても問題ない場合は,[OK]ボタンをクリックしてアンインストールを続行してください。
-
KNAE04115-I
インストールを実行すると,JP1/Baseの起動順序定義ファイルを書き換えます。
-
KNAE04301-W
インストール先のディスク容量が足りません。必要な容量を確保するか,インストール先を変更してください。インストール先にディスク容量が十分にある場合でも,環境によってはこのメッセージが出力される場合があります。その場合は,このメッセージを無視して,インストールを続行してください。
ディスク:{0},必要な容量: {1}MB,空き容量:{2}MB
[原因]
インストール先のディスク容量が足りません。
[対処]
容量を確保するか,十分な空き容量があるほかのディスクにインストールしてください。
0:ディスク
1:必要な容量
2:空き容量
-
KNAE04302-W
インストール先のディスク容量が足りません。必要な容量を確保してください。インストール先にディスク容量が十分にある場合でも,環境によってはこのメッセージが出力される場合があります。その場合は,このメッセージを無視して,インストールを続行してください。
ディスク:{0},必要な容量: {1}MB,空き容量:{2}MB
[原因]
インストール先のディスク容量が足りません。
[対処]
容量を確保してください。確保できない場合は,いったんアンインストールしたあと,別の場所に再度インストールし直してください。
0:ディスク
1:必要な容量
2:空き容量
-
KNAE04303-W
アンインストールを実行すると,アンインストール確認画面の「ターゲットフォルダ」下のファイル,フォルダがすべて削除されます。よろしいですか?
[原因]
JP1/Automatic Operationのアンインストールに対する事前確認です。
[対処]
アンインストール確認画面の「ターゲットフォルダ」下のファイル,フォルダがすべて削除されても問題ない場合は,アンインストールを続行してください。
-
KNAE04304-W
バックアップファイルの格納先として指定したフォルダはすでに存在するため,次のフォルダは一度削除されます。よろしいですか?
{0}
ほかのフォルダを指定する場合は,バックアップファイルの格納先を指定し直してください。継続する場合は[OK]ボタンをクリックしてください。
[原因]
バックアップファイルの格納先として指定したフォルダは,すでに存在します。
[対処]
存在するフォルダを一度削除してください。またはほかのフォルダを指定してください。
0:バックアップ先ディレクトリパス
-
KNAE04305-W
仮想メモリーの容量が不足しています。
現在の仮想メモリーの空き容量は{0}MBです。
{1}が動作するには,少なくとも{2}MBの仮想メモリーが必要です。仮想メモリーの設定を見直して,必要な容量を確保してください。
仮想メモリーが不足していると,プログラムが起動できなかったり,動作が不安定になったりするおそれがあります。
インストールを続行しますか?
無視して続行する場合は[はい]ボタンを,中止する場合は[いいえ]ボタンをクリックしてください。
[原因]
仮想メモリーの容量が不足しています。
[対処]
仮想メモリーの設定を見直して,必要な容量を確保してください。
0:空き容量
1:製品名
2:必要な容量
-
KNAE04307-W
ローカルホストへの通信状態を確認しましたが,応答がありませんでした。
{0}は,ローカルループバックアドレス(localhostおよび127.0.0.1)やホスト名をあて先として通信します。その際,通信エラーとなるおそれがあります。
ローカルループバックアドレスや,ホスト名の設定を確認してください。
ローカルループバックアドレスや,ホスト名が正しく設定されている場合でも,ネットワーク設定によってはこのメッセージが出力される場合があります。その場合は,このメッセージを無視して,インストールを続行してください。
インストールを続行しますか?
無視して続行する場合は[はい]ボタンを,中止する場合は[いいえ]ボタンをクリックしてください。
[原因]
ローカル・ネットワークの疎通確認を行いましたが,応答がありませんでした。
[対処]
ローカル・ループバック・アドレスや,IPアドレスの設定を確認してください。
0:製品名
-
KNAE04308-W
{0}に対して,通信状態を確認しましたが,応答がありませんでした。
{1}は,{0}をあて先として通信します。その際に通信エラーとなるおそれがあります。
指定した値を確認してください。
指定した値に問題がない場合でも,ネットワーク設定によってはこのメッセージが出力される場合があります。
その場合は,このメッセージを無視して,インストールを続行してください。
インストールを続行しますか?
無視して続行する場合は[はい]ボタンを,再入力する場合は[いいえ]ボタンをクリックしてください。
[原因]
指定した値に対して,ネットワークの疎通確認を行いましたが,応答がありませんでした。
[対処]
指定した値を確認してください。
0:ホスト名または,IPアドレス
1:製品名
-
KNAE04309-W
Hitachi Command Suite製品のサービスの停止に失敗しました。サービスの停止が遅延しているおそれがあります。
[再試行]ボタンをクリックして,Hitachi Command Suite製品のサービスを停止してください。
サービスが停止できない場合の原因究明と問題の解決には,詳細な調査が必要です。障害情報を収集し,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
Hitachi Command Suite製品のサービスの停止に失敗しました。
次の要因が考えられます。
・管理サーバが稼働中であり,サービスの停止が遅延している。
[対処]
[再試行]ボタンをクリックして再度Hitachi Command Suite製品のサービスの停止を実行してください。
-
KNAE04310-W
Hitachi Command Suite製品のサービスの停止に失敗しましたが,インストールは正常に完了しました。サービスの停止が遅延しているか,Tuning Managerと連携しているおそれがあります。
しばらく待ってからサービスを停止してください。Tuning Managerと連携している場合は,リモート接続先のHitachi Command Suite製品のサービスを停止してからサービスを停止してください。
サービスが停止できない場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
Hitachi Command Suite製品のサービスの停止に失敗しました。
次の要因が考えられます。
・管理サーバが稼働中であり,サービスの停止が遅延している。
・ほかのサーバマシンにインストールされているTuning Managerと連携しているため,Hitachi Command Suite製品のサービスが使用されている。
[対処]
再度Hitachi Command Suite製品のサービスの停止を実行してください。Tuning Managerと連携している場合は,リモート接続先のHitachi Command Suite製品のサービスを停止してから実施してください。
サービスが停止できない場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
-
KNAE04311-W
アンインストールが不完全な状態で終了しました。
Hitachi Command Suite共通コンポーネントを使用する製品をインストールしない場合は問題ありません。
インストールする場合,原因究明と問題の解決には,詳細な調査が必要です。
障害情報を収集し,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
アンインストールが不完全な状態で終了しました。
[対処]
Hitachi Command Suite共通コンポーネントを前提とする製品をインストールしない場合は問題ありません。
インストールする場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
-
KNAE04312-W
アンインストールが不完全な状態で終了しました。
Hitachi Command Suite製品を再インストールしない場合は問題ありません。
再インストールする場合,原因究明と問題の解決には,詳細な調査が必要です。
障害情報を収集し,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
アンインストールが不完全な状態で終了しました。
[対処]
Hitachi Command Suiteを再インストールしない場合は問題ありません。
再インストールする場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
-
KNAE04313-W
OSを再起動するまでは,{0}は正しく動作しません。
[原因]
OSを再起動するまで,{0}に対する設定変更は有効になりません。
[対処]
{0}をインストールしたマシンのリブートを行ってください。
0:製品名
-
KNAE04314-W
{0}サーバは起動途中です。
数分待ってから,{1}を使用してください。
[原因]
管理サーバは起動中のため,{1}は現在使用できません。
[対処]
数分待ってから,{1}を使用してください。使用できない場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
0:サーバ名
1:製品名
-
KNAE04315-W
{0}サーバが処理中のため,{1}製品のサービスを停止できません。
数分待ってから,再度サービスを停止してください。
[原因]
管理サーバが処理中のため,{1}のサービスを停止できません。
[対処]
数分待ってから,再度サービスを停止してください。サービスが停止できない場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
0:サーバ名
1:製品名
-
KNAE04316-W
Hitachi Device Managerがインストールされているホスト({0})への通信状態を確認しましたが,応答がありませんでした。
{1}は,Hitachi Device Managerがインストールされているホストと通信します。その際,通信エラーとなるおそれがあります。
IPアドレスやホスト名,ポート番号の設定を確認してください。
正しく設定されている場合でも,ネットワーク設定によってはこのメッセージが出力される場合があります。その場合は,このメッセージを無視して,インストールを続行してください。
インストールを続行しますか?
無視して続行する場合は[はい]ボタンを,再入力する場合は[いいえ]ボタンをクリックしてください。
[原因]
指定した値に対して,ネットワークの疎通確認を行いましたが,応答がありませんでした。
[対処]
指定した値を確認してください。
0:ホスト名または,IPアドレス
1:製品名
-
KNAE04319-W
{0}は,このOSをサポートしていません。{0}がサポートするOSを確認してください。
インストールを続行しますか?
無視して続行する場合は[はい]ボタンを,中止する場合は[いいえ]ボタンをクリックしてください。
[原因]
インストールを実行したOSはサポート対象外です。
[対処]
{0}がサポートするOSを確認してください。
0:製品名
-
KNAE04322-W
JP1/Automatic OperationまたはHitachi Command Suite製品のサービスの停止に失敗しました。サービスの停止が遅延しているおそれがあります。
[再試行]ボタンをクリックして,JP1/Automatic OperationおよびHitachi Command Suite製品のサービスを停止してください。
サービスが停止できない場合の原因究明と問題の解決には,詳細な調査が必要です。障害情報を収集し,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
JP1/Automatic OperationまたはHitachi Command Suite製品のサービスの停止に失敗しました。
次の要因が考えられます。
・管理サーバが稼働中であり,サービスの停止が遅延している。
[対処]
[再試行]ボタンをクリックして再度,JP1/Automatic OperationおよびHitachi Command Suite製品のサービスの停止を実行してください。
-
KNAE04323-W
JP1/Automatic OperationまたはHitachi Command Suite製品のサービスの停止に失敗しましたが,インストールは正常に完了しました。サービスの停止が遅延しているか,Tuning Managerと連携しているおそれがあります。
しばらく待ってからサービスを停止してください。Tuning Managerと連携している場合は,リモート接続先のHitachi Command Suite製品のサービスを停止してからサービスを停止してください。
サービスが停止できない場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
JP1/Automatic OperationまたはHitachi Command Suite製品のサービスの停止に失敗しました。
次の要因が考えられます。
・管理サーバが稼働中であり,サービスの停止が遅延している。
・ほかのサーバマシンにインストールされているTuning Managerと連携しているため,Hitachi Command Suite製品のサービスが使用されている。
[対処]
再度,JP1/Automatic OperationおよびHitachi Command Suite製品のサービスの停止を実行してください。Tuning Managerと連携している場合は,リモート接続先のHitachi Command Suite製品のサービスを停止してから実施してください。
サービスが停止できない場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
-
KNAE04324-E
JP1/Baseの起動順序定義ファイルの更新に失敗しました。
顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
JP1/Baseの起動順序定義ファイルの更新に失敗しました。
[対処]
顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
-
KNAE04325-W
JP1/Baseの認証サーバが起動していません。
認証サーバを起動しますか?
起動する場合は[はい]ボタンを,起動させずにインストールを中止する場合は「いいえ」をクリックし, 手動で認証サーバを起動してください。
[原因]
JP1/Baseの認証サーバが起動していません。
[対処]
インストールを中止する場合は「いいえ」をクリックし,手動で認証サーバを起動してください。
-
KNAE04326-E
タスク処理エンジンの実行エージェントの設定に失敗しました。
インストール完了後にJP1ユーザーに必要な権限を設定し,実行エージェントを手動で設定してください。
設定に失敗する場合は,障害情報を収集し,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
JP1ユーザーの権限にJP1_JPQ_Adminが設定されていない可能性があります。
[対処]
インストール完了後にJP1ユーザーに必要な権限を設定し,実行エージェントを手動で設定してください。
設定に失敗する場合は,障害情報を収集し,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
-
KNAE04327-W
設定ファイル ({0}) の更新に失敗しました。
ファイルの状態を確認し,再度インストールしてください。
[原因]
設定ファイルの更新に失敗しました。
[対処]
更新に失敗したファイルの状態を確認し,再度インストールしてください。
0:ファイル名
-
KNAE04501-E
{0}グループのユーザーでインストールしてください。
インストールを中止します。
0:グループ名
-
KNAE04502-E
{0}グループのユーザーでアンインストールしてください。
アンインストールを中止します。
[原因]
Administratorsグループの権限を持たないユーザーはアンインストールできません。
[対処]
Administratorsグループの権限を持つユーザーがアンインストールしてください。
0:グループ名
-
KNAE04503-E
このOSには,{0}をインストールできません。{0}がサポートするOSを確認してください。
[原因]
インストールを実行したOSは未サポートであり,インストールできません。
[対処]
{0}がサポートするOSを確認してください。
0:製品名
-
KNAE04504-E
Server Core環境には,{0}をインストールできません。
インストールを中止します。
[原因]
インストールを実行したServer Core環境は未サポートであり,インストールできません。
[対処]
{0}製品のサポート環境を確認してください。
0:製品名
-
KNAE04505-E
新しいバージョンの{0}がインストールされているため,ダウングレードできません。インストールを中止します。
[原因]
ダウングレードインストールはできません。
[対処]
インストールする{0}のバージョンを確認してください。
0:製品名
-
KNAE04506-E
現在インストールされている{0}のバージョンから,アップグレードインストールできません。インストールを中止します。
[原因]
現在インストールされている{0}のバージョンからのアップグレードインストールはできません。
[対処]
リリースノートを参照し,アップグレードインストールの対象となっているバージョンを確認してください。
0:製品名
-
KNAE04507-E
HiRDB/EmbeddedEdition _HD0のサービスが起動していないため,インストールできません。インストールを中止します。
HiRDB/EmbeddedEdition _HD0サービスを起動してから再度インストールしてください。
[原因]
HiRDB/EmbeddedEdition _HD0のサービスが起動していません。
[対処]
HiRDB/EmbeddedEdition _HD0のサービスを起動してからインストールしてください。
-
KNAE04509-E
HiRDB/EmbeddedEdition _HD0のサービスが起動していないため,アンインストールできません。アンインストールを中止します。
HiRDB/EmbeddedEdition _HD0サービスを起動してから再度アンインストールしてください。
[原因]
HiRDB/EmbeddedEdition _HD0のサービスが起動していません。
[対処]
HiRDB/EmbeddedEdition _HD0サービスを起動してから再度アンインストールしてください。
-
KNAE04510-E
HiRDB/ClusterService _HD0のサービスが起動しているため,インストールできません。
インストールを中止します。HiRDB/ClusterService _HD0サービスを停止してから再度インストールしてください。
[原因]
HiRDB/ClusterService _HD0のサービスが起動しています。
[対処]
HiRDB/ClusterService _HD0サービスを停止してから再度インストールしてください。
-
KNAE04511-E
HiRDB/ClusterService _HD0のサービスが起動しているため,アンインストールできません。アンインストールを中止します。
HiRDB/ClusterService _HD0サービスを停止してから再度アンインストールしてください。
[原因]
HiRDB/ClusterService _HD0のサービスが起動しています。
[対処]
HiRDB/ClusterService _HD0サービスを停止してから再度アンインストールしてください。
-
KNAE04512-E
{0}が使用するJDKが見つかりません。
hcmdschgjdkまたはhcmds64chgjdkコマンドを実行して,JDKを設定してください。
{0}に同梱されていないJDKを使用する場合は,JDKを別途インストールしたあと,hcmdschgjdkまたはhcmds64chgjdkコマンドを実行してください。
[原因]
{0}が使用するJDKの設定が壊れています。
[対処]
hcmdschgjdkまたはhcmds64chgjdkコマンドを実行して,JDKを設定してください。
{0}に同梱されていないJDKを使用する場合は,JDKを別途インストールしたあと,hcmdschgjdkまたはhcmds64chgjdkコマンドを実行してください。
0:製品名
-
KNAE04513-E
インストールを中止します。setup.exeを実行してください。
[原因]
setup.exe以外のファイルからインストーラーが起動されました。
[対処]
setup.exeを実行してください。
-
KNAE04514-E
インストールに必要なファイル({0})を読み込めません。
次の原因が考えられます。
・インストールメディアからWindows上のドライブへのコピーが失敗した。
・コピーしたファイルがWindows上のドライブから削除された。
・コピー先のフォルダ名に半角英数字以外の文字が使用されている。
上記に該当する場合,その問題を解決してください。
それでも解決しない場合,原因の究明と問題の解決には,詳細な調査が必要です。
障害情報を収集し,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
インストールに必要なファイルを読み込めません。
次の原因が考えられます。
・統合インストールメディアからWindows上のドライブへのコピーが失敗した。
・コピーしたファイルがWindows上のドライブから削除された。
・コピー先のフォルダ名に半角英数字以外が使用されている。
[対処]
要因に応じて,問題を解決してください。
それでも解決しない場合,原因の究明と問題の解決には,詳細な調査が必要です。障害情報を収集し,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
0:ファイル名
-
KNAE04515-E
ファイル({0})の読み込みに失敗しました。
原因究明と問題の解決には,詳細な調査が必要です。
障害情報を収集し,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
予期しないエラーのため,ファイルの読込みに失敗しました。
[対処]
原因究明と問題の解決には,詳細な調査が必要です。
障害情報を収集し,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
0:ファイル名
-
KNAE04516-E
{0}のプログラムが,管理サーバのデータベースに接続しています。
Tuning Managerサーバが管理サーバのデータベースにアクセスしている可能性が高いので,{0}上のTuning Managerサーバのサービスを停止してください。
[原因]
リモート接続先のプログラムが,管理サーバのデータベースに接続しています。
[対処]
リモート接続先のTuning Managerサーバのサービスを停止してください。
0:IPアドレス
-
KNAE04517-E
インストール先として指定したパスに,使用できない文字が含まれています。インストール先のパスは,次の文字で指定してください。
A〜Z a〜z 0〜9 . _ ( ) 半角スペース
[原因]
インストール先として指定したパスに,使用できない文字が含まれています。
[対処]
インストール先のパスは,次の文字で指定してください。
A〜Z a〜z 0〜9 . _ ( ) 半角スペース
-
KNAE04518-E
64ビットアプリケーション用のフォルダ({0})にはインストールできません。ほかのフォルダを指定してください。
アップグレードインストールの場合は,いったん{1}をアンインストールしたあと,別の場所に再度インストールし直してください。
[原因]
64ビットアプリケーション用のフォルダは,インストール先に指定できません。
[対処]
64ビットアプリケーション用のフォルダ以外のフォルダを指定してください。
0:ディレクトリパス
1:製品名
-
KNAE04519-E
インストール先として指定するパスは,64バイト以内で指定してください。
[原因]
インストール先として指定したパスが長過ぎます。
[対処]
インストール先として指定するパスは,64バイト以内で指定してください。
-
KNAE04520-E
データベースファイルの格納先として指定したパスに使用できない文字が含まれています。ファイルの格納先のパスは,次の文字で指定してください。
A〜Z a〜z 0〜9 . _ ( ) 半角スペース
[原因]
データベースの格納先として指定したパスに使用できない文字が含まれています。
[対処]
データベースファイルの格納先として指定するパスは,次の文字で指定してください。
A〜Z a〜z 0〜9 . _ ( ) 半角スペース
-
KNAE04521-E
64ビットアプリケーション用のフォルダ({0})はデータベースの格納先として指定できません。ほかのフォルダを指定してください。
[原因]
64ビットアプリケーション用のフォルダは,データベースの格納先に指定できません。
[対処]
64ビットアプリケーション用のフォルダ以外のフォルダを指定してください。
0:ディレクトリパス
-
KNAE04522-E
データベースファイルの格納先として指定するパスは,90バイト以内で指定してください。
[原因]
データベースファイルの格納先として指定したパスが長過ぎます。
[対処]
データベースファイルの格納先として指定するパスは,90バイト以内で指定してください。
-
KNAE04523-E
指定したIPv4アドレスまたはホスト名が長過ぎます。IPv4アドレスまたはホスト名は,32バイト以内で指定してください。
[原因]
指定したIPv4アドレスまたはホスト名が長過ぎます。
[対処]
IPv4アドレスまたはホスト名は,32バイト以内で指定してください。
-
KNAE04524-E
バックアップファイルの格納先として指定したパスに使用できない文字が含まれています。ファイルの格納先のパスは,次の文字で指定してください。
A〜Z a〜z 0〜9 . _ ( ) 半角スペース
[原因]
バックアップファイルの格納先として指定したパスに使用できない文字が含まれています。
[対処]
ファイルの格納先のパスは,次の文字で指定してください。
A〜Z a〜z 0〜9 . _ ( ) 半角スペース
-
KNAE04525-E
バックアップファイルの格納先として指定するパスは,150バイト以内で指定してください。
[原因]
バックアップファイルの格納先として指定したパスが長過ぎます。
[対処]
バックアップファイルの格納先として指定するパスは,150バイト以内 で指定してください。
-
KNAE04526-E
予期しないエラーが発生しました。{0}のインストールを中止します。顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
予期しないエラーが発生しました。
[対処]
顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
0:製品名
-
KNAE04527-E
ポート番号に無効な値が指定されました。ポート番号には1〜65535の数字を指定してください。
[原因]
ポート番号に無効な値が指定された。
[対処]
ポート番号に1〜65535の数字を指定する。
-
KNAE04528-E
Hitachi Command Suite共通コンポーネントのエラーが発生しました。顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
Hitachi Command Suite共通コンポーネントのエラーが発生しました。
[対処]
顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
-
KNAE04530-E
データベースのバックアップ取得に失敗しました({0})。インストールを中止します。
バックアップ先のフォルダの容量が不足しているおそれがあります。バックアップ先のフォルダの容量を確保するか,別のフォルダを指定して再度インストールしてください。同じエラーが発生する場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
バックアップ先のフォルダの容量が不足しているおそれがあります。
[対処]
バックアップ先のフォルダの容量を追加し,再度インストールしてください。同じエラーが発生する場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
0:要因
-
KNAE04531-E
データベースのバックアップ取得に失敗しました。インストールを中止します。
サービスの停止が遅延しているか,Tuning Managerと連携しているおそれがあります。
Tuning Managerと連携している場合は,リモート接続先のHitachi Command Suite製品のサービスを停止してから実施してください。
同じエラーが発生する場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
データベースのバックアップまたはエクスポート処理中にHiRDBのサービス起動または停止に失敗しました。
次の要因が考えられます。
・管理サーバが稼働中であり,サービスの起動または停止が遅延している。
・ほかのサーバマシンにインストールされているTuning Managerと連携しているため,HiRDBのサービスが使用されている。
[対処]
時間をおいてから再度インストールしてください。Tuning Managerと連携している場合は,リモート接続先のHitachi Command Suite製品のサービスを停止してから実施してください。同じエラーが発生する場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
-
KNAE04532-E
アンインストールが不完全な状態で終了しました。
インストールされているHitachi Command Suite共通コンポーネントを使用する製品に影響が出るおそれがあります。
原因究明と問題の解決には,詳細な調査が必要です。
障害情報を収集し,障害対応窓口に連絡してください。
[原因]
アンインストールが不完全な状態で終了しました。
[対処]
原因究明と問題の解決には,詳細な調査が必要です。
障害情報を収集し,障害対応窓口に連絡してください。
-
KNAE04533-E
{0}サーバの初期化に失敗しました。
次のことを確認してください。
・{1}で使用するポート番号がほかのプログラムで使用されていないか。
・仮想メモリーの容量が十分確保されているか。
・hcmdschgurlまたはhcmds64chgurl {2}コマンドを実行すると,URLに{3}が表示されるか。
・管理サーバ上でホスト名が名前解決できるか。
[原因]
次の要因が考えられます。
・{1}で使用するポート番号が,管理サーバ上のほかのプログラムで使用されている。
・管理サーバの仮想メモリーの容量が不足している。
・{1}のURLの設定が誤っている。
・管理サーバの名前解決の設定に問題がある。
[対処]
要因に応じて,次の対処をしてください。
・{1}で使用するポート番号がほかのプログラムで使用されている場合
ポート番号が重複しているプログラムを同時に使用しないでください。または,ポート番号を変更してください。
ポート番号によっては,{1}の設定を変更することで解決できます。{1}が使用するポート番号については,マニュアルを参照してください。
・仮想メモリーの容量が不足している場合
仮想メモリーの容量を確保してください。
・URLの設定が誤っている場合
hcmdschgurlまたはhcmds64chgurlコマンドにprintオプションを指定すると表示されるURLに,管理サーバのホスト名(IPアドレス)が設定されていることを確認してください。
設定されていない場合は,hcmdschgurlまたはhcmds64chgurlコマンドにchangeオプションを指定して,URLを変更してください。hcmdschgurlまたはhcmds64chgurlコマンドについては,マニュアルを参照してください。
・名前解決の設定に問題がある場合
管理サーバのホストとローカルホストが,管理サーバ上で正しく名前解決できることを確認してください。クラスタ運用している場合は,論理ホスト名についても確認してください。
0:<サーバ名>(共通コンポーネント)
1:製品名
2:<コマンドオプション>(print)
3:<ホスト名(IPアドレス)のタイプ>(非クラスタ運用の場合:管理サーバのホスト名(IPアドレス),クラスタ運用の場合:論理ホスト名)
-
KNAE04534-E
{0}がインストールされていません。
{0}をインストールしてから再実行してください。
[原因]
{0}がインストールされていません。
[対処]
{0}をインストールしてから,再度,インストールを実行してください。
{0}がインストールされているにも関わらず,同じメッセージが表示される場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
0:製品名
-
KNAE04535-E
{0}と排他する製品がインストールされています。
次の製品をアンインストールしてから再実行してください。
・Hitachi Command Suite Automation
・JP1/AJS3 - Manager
・JP1/AJS3 - Agent
[原因]
排他する製品がインストールされています。
[対処]
排他する製品をアンインストールしてから,再度{0}のインストールを実行してください。
排他する製品がインストールされていないにも関わらず,同じメッセージが表示される場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
0:製品名
-
KNAE04537-E
予期しないエラーが発生しました。{0}のインストールを中止します。顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
予期しないエラーが発生しました。
[対処]
顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
0:製品名
-
KNAE04539-E
サービス名変更に失敗しました。
マニュアルを参照し,サービスの有無を確認して再インストールしてください。
[原因]
サービス名変更に失敗しました。
[対処]
サービスの有無を確認して再度インストールしてください。
-
KNAE04540-E
ファイアウォール例外登録に失敗しました。
マニュアルを参照し,例外登録されているか確認してください。登録されていない場合,登録してください。
[原因]
ファイアウォール例外登録に失敗しました。
次の要因が考えられます。
・ファイアウォールのサービスが起動していなかった。
[対処]
ファイアウォールを有効にする際は,マニュアルを参照し,必要なプログラムが例外登録されているか確認してください。登録されていない場合,登録してください。
-
KNAE04542-E
ファイルの操作に失敗しました。
インストール先のアクセス権限を確認し,再度インストールしてください。
[原因]
ファイルの操作に失敗しました。
[対処]
インストール先のアクセス権限を確認し,再度インストールしてください。
-
KNAE04543-E
{0}体験版の使用期限({1}年{2}月{3}日)が過ぎました。
[原因]
{0}体験版の使用期限が過ぎました。
0:製品名
1:年
2:月
3:日
-
KNAE04544-E
体験版がすでにインストールされているため,製品版はインストールできません。
[原因]
体験版が既にインストールされているため,製品版はインストールできません。
-
KNAE04545-E
体験版は新規インストールの場合だけご使用になれます。
[原因]
体験版は新規インストールでのみご使用になれます。
-
KNAE04546-E
インストール対象のサーバマシンでHitachi Command Suite製品のサービスが起動しています。このサーバマシンにインストールされているHitachi Command Suite製品は,クラスタ環境でセットアップされており,クラスタ環境でのセットアップ手順に従ってサービスを停止する必要があります。
[原因]
すでにインストールされているHitachi Command Suite製品が,クラスタ環境でセットアップされています。
[対処]
マニュアルを参照し,クラスタ環境でのセットアップ手順に従ってインストールしてください。
-
KNAE04548-E
ファイルの操作に失敗しました。
インストール先のアクセス権限を確認し,手動で削除してください。
[原因]
ファイルの操作に失敗しました。
[対処]
インストール先のアクセス権限を確認し,手動で削除してください。
-
KNAE04549-E
未入力の項目があります。
入力してください。
[原因]
入力がされていない項目があります。
[対処]
入力してください。
-
KNAE04550-E
ファイアウォール例外登録解除に失敗しました。
マニュアルを参照し,例外登録されているか確認してください。登録されている場合,登録を解除してください。
[原因]
ファイアウォール例外登録解除に失敗しました。
[対処]
マニュアルを参照し,例外登録されているか確認してください。登録されている場合,登録を解除してください。
-
KNAE04551-E
内部コンポーネントのインストールに失敗しました。
再度,インストールを実行してください。
同じエラーが発生する場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
内部コンポーネントのインストールに失敗しました。
[対処]
再度,インストールを実行してください。
同じエラーが発生する場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
-
KNAE04554-E
インストールされているバージョンのHitachi Device Managerはサポートしていません。
サポートしているバージョンのHitachi Device Managerをインストールし直し,再度,{0}のインストールを実行してください。
[原因]
インストールされているHitachi Device Managerは未サポートのバージョンです。
[対処]
サポートしているバージョンのHitachi Device Managerをインストールし直し,再度,{0}のインストールを実行します。
0:製品名
-
KNAE04555-E
指定したJP1ユーザーの認証に失敗しました。
ユーザー名かパスワードが間違っています。設定を確認して,再度実行してください。
JP1ユーザーを登録していない場合は,インストールを中断し,JP1ユーザーを登録してください。
同じエラーが出る場合,認証サーバが起動していない可能性があります。
JP1/Baseサービスの起動状態を確認してください。
[原因]
次の要因が考えられます。
(1)ユーザー名かパスワードが間違っています。
(2)JP1ユーザーが登録されていません。
(3)認証サーバが起動していません。
[対処]
(1)の場合,指定した値を確認してください。
(2)の場合,インストールを中止して,JP1ユーザーを設定するか,インストール後にJP1ユーザーを設定してください。
(3)の場合,JP1/Baseサービスの起動状態を確認してください。
-
KNAE04556-E
{0}が前提とする製品がインストールされていません。
次の製品をインストールしてから再実行してください。
・Hitachi Device Manager
[原因]
前提とする製品がインストールされていません。
[対処]
前提とする製品をインストールしてから,再度{0}のインストールを実行してください。
前提となる製品がインストールされているにも関わらず,同じメッセージが表示される場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
0:製品名
-
KNAE04557-E
{0}と排他する製品がインストールされています。
次の製品をアンインストールしてから再実行してください。
・JP1/Automatic Operation
・JP1/AJS3 - Manager
・JP1/AJS3 - Agent
・JP1/Base
[原因]
排他する製品がインストールされています。
[対処]
排他する製品をアンインストールしてから,再度{0}のインストールを実行してください。
排他する製品がインストールされていないにも関わらず,同じメッセージが表示される場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
0:製品名
-
KNAE04558-E
インストール対象のサーバマシンでJP1/Automatic OperationまたはHitachi Command Suite製品のサービスが起動しています。このサーバマシンにインストールされているJP1/Automatic OperationおよびHitachi Command Suite製品は,クラスタ環境でセットアップされており,クラスタ環境でのセットアップ手順に従ってサービスを停止する必要があります。
[原因]
すでにインストールされているJP1/Automatic OperationまたはHitachi Command Suite製品が,クラスタ環境でセットアップされています。
[対処]
マニュアルを参照し,クラスタ環境でのセットアップ手順に従ってインストールしてください。
-
KNAE04559-E
このサーバマシンにインストールされているJP1/Automatic OperationまたはHitachi Command Suite製品は,クラスタ環境でセットアップされているため,サービスを停止できません。マニュアルを参照し,クラスタ環境でのアンインストール手順に従ってアンインストールしてください。
[原因]
JP1/Automatic Operation またはHitachi Command Suite製品は,クラスタ環境でセットアップされてこのサーバマシンにインストールされているため,サービスを停止できません。
[対処]
マニュアルを参照し,クラスタ環境でのアンインストール手順に従ってアンインストールしてください。
-
KNAE04565-E
インストール先にネットワークドライブは指定できません。ローカルディスクを指定してください。
[原因]
インストール先にネットワークドライブは指定できません。
[対処]
ローカルディスクを指定してください。
-
KNAE04566-E
データベースファイルの格納先にネットワークドライブは指定できません。ローカルディスクを指定してください。
[原因]
データベースファイルの格納先にネットワークドライブは指定できません。
[対処]
ローカルディスクを指定してください。
-
KNAE04567-E
データベースのバックアップファイル格納先にネットワークドライブは指定できません。ローカルディスクを指定してください。
[原因]
データベースのバックアップファイル格納先にネットワークドライブは指定できません。
[対処]
ローカルディスクを指定してください。
-
KNAE04568-E
指定したIPv6アドレスに使用できない文字が含まれています。使用できる文字は次のとおりです。
A〜F a〜f 0〜9 . :
[原因]
指定したIPv6アドレスが不正です。
[対処]
IPv6アドレスは,次の文字で指定してください。
A-F a-f 0-9 . :
-
KNAE04569-E
指定したIPv6アドレスが長過ぎます。IPv6アドレスは,47バイト以内で指定してください。
[原因]
指定したIPv6アドレスが長過ぎます。
[対処]
IPv6アドレスは,47バイト以内で指定してください。
-
KNAE04570-E
インストールされているJP1/Baseのバージョンは,{0}の前提を満たしていません。
{1}以上のJP1/Baseをインストールしてから,{0}のインストールを再度実行してください。
[原因]
インストールされているJP1/Baseのバージョンは,{0}の前提を満たしていません。
[対処]
{1}以上のJP1/Baseをインストールしてから,{0}のインストールを再実行してください。
0:製品名
1:必要なバージョン
-
KNAE04572-E
データベースフォルダのパスの取得に失敗しました。データベースフォルダが参照できるか確認し,インストールを再実行してください。
[原因]
データベースフォルダのパスの取得に失敗しました。
[対処]
データベースフォルダが参照できるか確認し,インストールを再実行してください。
-
KNAE04573-E
内部コンポーネントがアンインストールされています。{0}をアンインストールしたあと,再度インストールしてください。
[原因]
内部コンポーネントがアンインストールされています。
[対処]
{0}をアンインストールしたあと,再度インストールしてください。
0:製品名
-
KNAE04575-E
JP1/Baseがアンインストールされているため,{0}のアンインストールを実行できません。顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
JP1/Baseがインストールされていません。
[対処]
顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
0:製品名
-
KNAE04576-E
前提とする.NET Frameworkがインストールされていません。{0}が必要とする.NET Frameworkをインストールしたあと,{0}のインストールを再実行してください。
[原因]
前提とする.NET Frameworkがインストールされていません。
[対処]
顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
0:製品名
-
KNAE04701-I
There is {0}MB of free virtual memory for the management server.
{1} requires {2}MB of virtual memory.
0:available virutal memroy
1:product name
2:required virtual memory
-
KNAE04702-I
The specified location has enough free capacity for installation.
-
KNAE04703-I
The OS version of this system:
{0}
0:OS version
-
KNAE04704-I
Hitachi Command Suite Common Common Component is not installed.
-
KNAE04705-I
Hitachi Command Suite Common Common Component is installed.
Location: @@@1
0:installed directory
-
KNAE04706-I
{0} is not installed.
0:product name
-
KNAE04707-I
{0} is installed.
Location: {1}
0:product name
1:installed directory
-
KNAE04708-I
{0} is running.
0:host name(IP address)
-
KNAE04710-I
The prerequisites check has finished.
If a checked item does not have a Pass status, resolve the problem.
[原因]
The prerequisites check has finished.
[対処]
If a checked item does not have a Pass status, resolve the problem.
-
KNAE04711-E
This location does not have enough space for the installation. Add more space.
[原因]
There is not enough space for the installation.
[対処]
This location does not have enough space for the installation. Add more space or change the location.
-
KNAE04712-E
Virtual memory free space for the management server is {0}MB. {1} requires {2} of virtual memory, so you must add more.
Lack of free space may lead to unstable system and unable to run program.
[原因]
Not enough virtual memory free space for the management server.
[対処]
Add more virtual memory.
0:available virtual memory
1:product name
2:required virtual memory
-
KNAE04713-W
There is not enough virtual memory.
The available free space is currently {0}MB.
{1} requires at least {2}MB of free space. Modify the virtual memory setting to ensure the system has the required space.
Insufficient free space may cause the system to become unstable and programs may not run properly.
[原因]
There may not be enough virtual memory.
[対処]
Modify the virtual memory setting to ensure the system has the required space.
0:free-virtual-memory
1:product name
2:required-capacity
-
KNAE04714-E
A connectivity check was performed for the local host, but there was no response.
A communication error may have occurred because {0} perform communications using the local loopback address (localhost and 127.0.0.1) or the host name as the destination.
Verify the local loopback address and the host name settings.
[原因]
A communication error may have occurred because {0} perform communications using the local loopback address (localhost and 127.0.0.1) or the host name as the destination.
[対処]
Verify the local loopback address and the host name settings.
0:product name
-
KNAE04715-W
A connectivity check was performed for {0}, but there was no response.
A communication error may have occurred because {1} perform communications using {0} as the destination.
Verify the value.
Depending on network settings, this message may appear even if there is no problem with the specified value. If this is the case, ignore this message and continue the installation.
[原因]
A communication error may have occurred because {1} perform communications using {0} as the destination.
[対処]
Verify the value. Depending on network settings, this message may appear even if there is no problem with the specified value. If this is the case, ignore this message and continue the installation.
0:host address
1:product name
-
KNAE04716-W
{0} cannot be installed in this OS version. Verify the supported OS versions for the {0}.
[原因]
{0} cannot be installed in the OS version.
[対処]
Verify the supported OS versions for the {0}.
0:product name
-
KNAE04718-W
The program was not completely removed.
A {0} program may be running.
To re-install, ensure there are no {0} programs running. To determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required. Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
If you do not want to install Hitachi Command Suite Common Component, there is no problem.
[原因]
A product program may be running.
[対処]
To re-install, ensure there are no {0} programs running. To determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required. Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
If you do not want to install Hitachi Command Suite products, there is no problem.
0:product name
-
KNAE04719-W
The program was not completely removed.
A {0} program may be running.
To re-install, ensure there are no {0} programs running. To determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required. Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
If you do not want to install Hitachi Command Suite products, there is no problem.
[原因]
A product program may be running.
[対処]
To re-install, ensure there are no {0} programs running. To determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required. Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
If you do not want to install Hitachi Command Suite products, there is no problem.
0:product name
-
KNAE04720-W
{0} Server is starting.
Wait a few minutes before using the {1}.
If you cannot use the {1}, to determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required.
Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
[原因]
The management server is starting.
[対処]
Wait a few minutes before using the {1}. You can check whether the {1} service is started by confirming whether the {1} login window is displayed.
If you cannot use the {1} even after waiting for several
minutes, you must determine the
cause by completing a more detailed
investigation. Contact the Support
Center for information about additional
data that you can collect to help
resolve the problem.
0:server name
1:product name
-
KNAE04721-W
{0} Server is processing and the service cannot be stopped.
Wait a few minutes before manually stopping the services.
If you cannot stop the services, to determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required.
Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
[原因]
The management server is starting.
[対処]
Wait a few minutes before manually stopping the services. If you cannot stop the services, to determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required.
Contact Support Center, who may ask you to collect troubleshooting information.
0:server name
-
KNAE04723-E
{0} cannot be installed in this OS version. Verify the supported OS versions for the {0}.
[原因]
The OS version you are using is not supported.
[対処]
Verify the supported OS versions for the {0}.
0:product name
-
KNAE04724-E
You cannot downgrade. A more recent version of {0} is installed. The downgrade will stop.
[原因]
You cannot downgrade.
[対処]
Verify the product version you are installing.
0:product name
-
KNAE04725-E
JP1/Automatic Operation services or Hitachi Command Suite services are running on the management server. JP1/Automatic Operation or Hitachi Command Suite products installed on this server are set up in a cluster environment. You must stop the services and manually set up the cluster environment.
[原因]
Existing JP1/Automatic Operation or Hitachi Command Suite products have been set up in the cluster environment.
[対処]
JP1/Automatic Operation services or Hitachi Command Suite services are running on the management server. JP1/Automatic Operation or Hitachi Command Suite products installed on this server are set up in a cluster environment. You must stop the services and manually set up the cluster environment.
-
KNAE04726-E
An internal error occurred. The installation will stop.
To determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required.
Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
[原因]
An internal error occurred.
[対処]
Contact the customer support.
-
KNAE04727-E
JP1/Automatic Operation or Hitachi Command Suite products on this server are set up in a cluster environment. You must remove them following the cluster environment removal procedure.
[原因]
JP1/Automatic Operation or Hitachi Command Suite products are set up in a cluster environment.
[対処]
You must remove them following the cluster environment removal procedure.
-
KNAE04728-E
The JDK was not found. Use the hcmds64chgjdk command to set the JDK.
If you do not use the JDK that comes with the {0}, you must install it separately.
[原因]
The JDK is not set appropriately.
[対処]
Use the hcmds64chgjdk command to set the JDK.
If you do not use the JDK that comes with the {0}, you must install it separately.
0:product name
-
KNAE04729-E
Unable to read file "{0}".
To determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required.
Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
[原因]
Unable to read file.
[対処]
To determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required. Contact Support Center, who may ask you to collect troubleshooting information.
0:filename
-
KNAE04730-E
Specify up to 64 bytes for the installation path.
[原因]
The installation path is too long.
[対処]
Specify up to 64 bytes for the installation path.
-
KNAE04731-E
Specify up to 90 bytes for the database file path.
[原因]
The path specified for storing database files is too long.
[対処]
Specify up to 90 bytes for the database file path.
-
KNAE04732-E
The IPv4 address or host name is too long. Specify up to 128 bytes for the IPv4 address or host name.
[原因]
The IPv4 address or host name is too long.
[対処]
Up to 128 bytes are allowed for the IPv4 address or host name.
-
KNAE04733-E
An invalid character is included in the IPv6 address. Valid characters are:
A-F a-f 0-9 . :
[原因]
The IPv6 address is invalid.
[対処]
Valid characters for the IPv6 address are:
A-F a-f 0-9 . :
-
KNAE04734-E
The IPv6 address is too long. Specify up to 47 bytes for the IPv6 address.
[原因]
The IPv6 address is too long.
[対処]
Up to 47 bytes are allowed for the IPv6 address.
-
KNAE04735-E
Specify up to 150 bytes for the backup file path.
[原因]
The path for backup files is too long.
[対処]
Specify up to 150 bytes for the backup file path.
-
KNAE04736-E
An error occurred. {0} installation will stop.
To determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required.
Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
[原因]
An error occurred.
[対処]
To determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required.
Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
0:product name
-
KNAE04737-E
The property({0}) is invalid. Specify TRUE or FALSE.
[原因]
A value other than TRUE or FALSE is specified.
[対処]
Specify TRUE or FALSE.
0:property name
-
KNAE04738-E
The property({0}) is invalid. Specify SMALL, MEDIUM, or LARGE.
[原因]
A value other than SMALL, MEDIUM, or LARGE is specified.
[対処]
Specify SMALL, MEDIUM, or LARGE.
0:property name
-
KNAE04739-E
A data migration error occured. The cause might be one of the following:
- The specified folder is not empty.
- The specified folder is not readable or writable.
Verify that the folder is empty, readable, and writable, and then start the installer again.
[原因]
The cause might be one of the following:
- The specified folder is not empty.
- The specified folder is not readable or writable.
[対処]
Verify that the folder is empty, readable, and writable, and then start the installer again.
-
KNAE04740-E
A data migration error occured. The cause might be one of the following:
- The destination drive has insufficient free space.
- The specified folder is not empty.
- The specified folder is not readable or writable.
Verify that the folder is empty, readable, and writable, and then start the installer again.
[原因]
The cause might be one of the following:
- The destination drive has insufficient free space.
- The specified folder is not empty.
- The specified folder is not readable or writable.
[対処]
Verify that the folder is empty, readable, and writable, and then start the installer again.
-
KNAE04741-E
A data migration error occured.
To determine the cause and resolve the problem, a detailed investigation is required. Collect the relevant maintenance information, and then contact customer support.
[対処]
To determine the cause and resolve the problem, a detailed investigation is required. Collect the relevant maintenance information, and then contact customer support.
-
KNAE04742-E
An error for Hitachi Command Suite Common Components occurred.
To determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required.
Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
[原因]
An error for Hitachi Command Suite Common Components occurred.
[対処]
To determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required.
Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
-
KNAE04744-E
Unable to backup the database({0}). The installation will stop.
Add space to the backup location and try again.
If this error happens again, to determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required.
Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
[原因]
The backup folder does not have enough space.
[対処]
Add space to the backup location and try again. If this error happens again, contact Support, who may ask you to collect troubleshooting information.
0:cause
-
KNAE04745-E
Unable to remove completely.
To determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required.
Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
[原因]
Unable to remove completely.
[対処]
To determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required.
Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
-
KNAE04746-E
Unable to extract files.
Causes:
- A {0} program is running.
- The install location does not have enough space.
- There is a problem with the installation media.
If any of the above apply, resolve the problem and re-install the product. To determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required. Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
[原因]
Causes:
- A {0} program is running.
- The install location does not have enough space.
- There is a problem with the installation media.
[対処]
If any of the above apply, resolve the problem and re-install the product. To determine the cause and resolve the problem, detailed investigation is required. Contact customer support, who may ask you to collect troubleshooting information.
0:product name
-
KNAE04747-E
Unable to initialize {0} server.
Verify that:
- The {1} port is not used by management server programs.
- There is sufficient virtual memory.
- The URL displayed by the "hcmds64chgurl -print" command corresponds to {2}.
- The host name of the management server can be resolved correctly.
[原因]
Causes:
- The {1} port is used by management server programs.
- The management server lacks sufficient free virtual memory.
- The URL for is incorrect.
- Name resolution is not working correctly on the management server.
[対処]
Wait for a while until you can log in to the {1}.
If you cannot log in, confirm and resolve the following items:
-Port conflicts.
Verify that the {1} port is not used by management server programs. If there is a conflicting port, close the program that uses that port or modify {1} settings. For more information, see the Installation and Configuration Guide.
-Virtual Memory.
Verify that the management server has sufficient free virtual memory.
-Host name and IP address settings.
Verify that the management server host name or IP address is specified in the URL. Verify the host-name or IP address by using the "hcmds64chgurl -print" command. To modify the URL setting, use the "hcmds64chgurl -change" command. For more information, see the Installation and Configuration Guide.
-Name Resolution.
Verify that the management server host name and 'localhost' are correctly resolved to the address on the management server. In a cluster environment, also confirm the logical host name.
If you cannot resolve the problem, contact the Support Center to obtain additional information on the data that you must collect to determine the cause and resolve the problem.
0:server name
1:product name
2:host name(IP address)
-
KNAE04748-E
An error occurred during the installation process.
To determine the cause and resolve the problem, a detailed investigation is required. Collect the relevant maintenance information, and then contact customer support.
[原因]
An error occurred during the installation process.
[対処]
To determine the cause and resolve the problem, a detailed investigation is required. Collect the relevant maintenance information, and then contact customer support.
-
KNAE04749-I
You can run the program on the installation media.
-
KNAE04750-I
The SUNWj5rt package is installed.
-
KNAE04751-I
All required libraries are installed.
-
KNAE04752-I
The Perl language package is installed.
-
KNAE04753-I
The kernel parameters are set.
-
KNAE04754-I
{0} services must stop during the installation.
Continue? (y/n)
0:product name
-
KNAE04755-I
{0} services must stop during the removal.
0:product name
-
KNAE04756-I
Installation was canceled.
-
KNAE04757-I
Removal was canceled.
-
KNAE04758-I
Run the Kill command.
-
KNAE04759-W
An attempt to stop the {0} services failed. Stopping the services may be delayed.
Type y to retry stopping the services, or n to cancel.
(y/n):
[原因]
Stopping the services may be delayed.
[対処]
Type y to retry stopping the services, or n to cancel.
0:product name
-
KNAE04761-W
The entered port number is invalid. Enter a value between 1 and 65535:
[原因]
The entered port number is invalid.
[対処]
Enter a value between 1 and 65535.
-
KNAE04762-W
The entered value is invalid. Type y to continue or n to cancel.
(y/n):
[原因]
The entered value is invalid.
[対処]
Type y to renter or n to cancel.
-
KNAE04763-W
The entered value is invalid. Type y to continue ,n to cancel, or e to edit.
(y/n/e):
[原因]
The entered value is invalid.
[対処]
Type y to renter ,n to cancel, or e to edit.
-
KNAE04764-W
The entered value is invalid. Return to the setting information screen.
[原因]
The entered value is invalid.
[対処]
−
-
KNAE04765-W
An Invalid value was entered 3 times in row. Return to the setting information screen.
[原因]
An Invalid value was entered 3 times in row.
[対処]
−
-
KNAE04768-W
The entered value is invalid. Type i to ignore or c to cancel.
(i/c):
[原因]
The entered value is invalid.
[対処]
Type i to ignore or c to edit.
-
KNAE04769-E
The database file path contains an invalid character.
Specify a database file path using the following characters:
A-Z a-z 0-9 _ /
[原因]
The database file path contains an invalid character.
[対処]
Specify a database file path using the following characters:
A-Z a-z 0-9 _ /
-
KNAE04770-W
The entered value is invalid. Type r to re-check, i to ignore, or c to cancel.
(r/i/c):
[原因]
The entered value is invalid.
[対処]
Type r to re-check, i to ignore, or c to cancel.
-
KNAE04771-E
The installation path contains an invalid character.
Specify an installation path using the following characters:
A-Z a-z 0-9 _ /
[原因]
The installation path contains an invalid character.
[対処]
Specify an installation path using the following characters:
A-Z a-z 0-9 _ /
-
KNAE04775-E
The backup file path contains an invalid character.
Specify a backup file path using the following characters:
A-Z a-z 0-9 _ /
[原因]
The backup file path contains an invalid character.
[対処]
Specify a backup file path using the following characters:
A-Z a-z 0-9 _ /
-
KNAE04776-E
{0} cannot be installed on this OS version. Refer to the Release Note to verify the supported OS versions for the {0}.
[原因]
{0} cannot be installed on this OS version.
[対処]
Refer to the Release Note to verify the supported OS versions for the {0}.
0:product name
-
KNAE04777-E
This installer is dedicated to {0}. The OS or architecture of the installation target is not supported. Refer to the Release Note to verify the supported OS and architecture for the {1}.
[原因]
The OS or architecture of the installation target is not supported by this installer.
[対処]
Refer to the Release Note to verify the supported OS and architecture for the {1}.
0:OS name or architecture name
1:product name
-
KNAE04779-E
There is no installed JDK that meets the software requirement of the {0}. Install the required JDK version.
[原因]
There is no installed JDK that meets the software requirement of the {0}.
[対処]
Refer to the Release Note to install the required JDK version.
0:product name
-
KNAE04780-E
A file in the installation media cannot run.
The media might have been mounted with the mount command noexec option.
Mount the media again without using the noexec option.
[原因]
The media might have been mounted with the mount command noexec option.
[対処]
Mount the media again without using the noexec option.
-
KNAE04781-E
A file in the installation media cannot run. The installation media may be damaged.
To determine the cause and resolve the problem, a detailed investigation is required. Collect the relevant maintenance information, and then contact customer support.
[原因]
The installation media may be damaged.
[対処]
To determine the cause and resolve the problem, a detailed investigation is required. Collect the relevant maintenance information, and then contact customer support.
-
KNAE04782-E
File ({0}), required for installation, cannot be read.
The cause might be one of the following:
- The files on the installation media are damaged.
- The mount point contains a invalid character other than one-byte alphanumeric characters or "_".
Verify that the mount point does not contain invalid characters. If the problem still persists, a detailed investigation is required. Collect the relevant maintenance information, and then contact customer support.
[原因]
The cause might be one of the following:
- The files on the installation media are damaged.
- The mount point contains a invalid character other than one-byte alphanumeric characters or "_".
[対処]
Verify that the mount point does not contain invalid characters. If the problem still persists, a detailed investigation is required. Collect the relevant maintenance information, and then contact customer support.
0:file name
-
KNAE04784-E
/usr/bin/perl is not found. You must install the Perl package.
[原因]
/usr/bin/perl is not found.
[対処]
Install the Perl package.
-
KNAE04788-E
The HiRDB service cannot be started.
A detailed investigation is required. Collect the relevant maintenance information, and then contact customer support.
[原因]
The HiRDB service cannot be started.
[対処]
A detailed investigation is required. Collect the relevant maintenance information, and then contact customer support.
-
KNAE04790-E
An attempt to execute the {0} command failed.
A detailed investigation is required. Collect the relevant maintenance information, and then contact customer support.
[原因]
An attempt to execute the command failed.
[対処]
To detailed investigation is required. Collect the relevant maintenance information, and then contact customer support.
0:command-name
-
KNAE04791-E
Cannot continue the installation because JP1/Automatic Operation services or Hitachi Command Suite services are running. Stop the services, and then try again.
[原因]
JP1/Automatic Operation services or Hitachi Command Suite services are running on the management server.
[対処]
If no problems occur when the JP1/Automatic Operation services and Hitachi Command Suite services are stopped, and then try again.
-
KNAE04792-E
A non-root user cannot perform an installation. Log in as root, and then start the installer.
[原因]
A non-root user cannot perform an installation.
[対処]
Log in as root, and then start the installation program.
-
KNAE04793-E
Installation cannot run because a removal of {0} is already running.
Complete the removal, and then perform installation again.
[原因]
A removal of {0} is already running.
[対処]
Complete the removal, and then perform installation again.
0:product name
-
KNAE04794-E
Another instance of {0} installer is already running.
Complete the current installation, and then run the installation again.
[原因]
Another instance of {0} installer is already running.
[対処]
Complete the current installation, and then run the installation again.
0:product name
-
KNAE04795-E
The backup file path contains an invalid character.
Specify a mount path using the following characters:
A-Z a-z 0-9 _ /
[原因]
The backup file path contains an invalid character.
[対処]
Specify a mount path using the following characters:
A-Z a-z 0-9 _ /
-
KNAE04796-E
File "hinstsetup.tar", required for installation, cannot be read.
The cause might be one of the following:
- The files in the installation media are damaged.
- The mount point contains a invalid character other than one-byte alphanumeric characters or "_".
Verify that the mount point contains invalid characters. If the problem persists, a detailed investigation is required.
Collect the relevant maintenance information, and then contact customer support.
[原因]
The cause might be one of the following:
- The files in the installation media are damaged.
- The mount point contains a invalid character other than one-byte alphanumeric characters or "_".
[対処]
Verify that the mount point contains invalid characters. If the problem persists, a detailed investigation is required.
Collect the relevant maintenance information, and then contact customer support.
-
KNAE04797-E
{0} cannot be installed in this OS version. Verify the supported OS versions for the {0}.
[原因]
The OS version you are using is not supported.
[対処]
Verify the supported OS versions for the {0}.
0:product name
-
KNAE04798-E
Installation will be canceled because the /tmp directory is not found. Create the /tmp directory, and then start the installation again.
[原因]
/tmp directory is not found.
[対処]
Create the /tmp directory, and then start the installation again.
-
KNAE04799-E
The installer cannot start because there is not enough temporary space. Ensure that the system meets the free space requirement.
Directory: {0}, Available: {1}MB
[原因]
There is not enough temporary space.
[対処]
Refer to the Release Note to ensure your system meets the free space requirements.
0:directory
1:free-space
-
KNAE04800-E
A non-root user cannot perform a removal. Log in as root, and then restart the removal program.
[原因]
A non-root user cannot performe removal.
[対処]
Log in as root, and then start the removal program.
-
KNAE04801-E
Another removal of {0} installer is already running.
[原因]
Another removal of {0} installer is already running.
[対処]
−
0:product name
-
KNAE04802-E
Removal cannot run because an installation of {0} is already running.
Complete the installation, and then run the removal again.
[原因]
Removal cannot run because an installation of {0} is already running.
[対処]
Complete the installation, and then run the removal again.
0:product name
-
KNAE04803-E
A removal cannnot run in the current directory {0}. Change the current directory to /root, and then start the removal again.
[原因]
The current directory is not /root.
[対処]
Change the current directory to /root, and then start the removal again.
0:Current directory
-
KNAE04804-E
Removal will be canceled because the /tmp directory is not found. Create the /tmp directory, and then start the removal again.
[原因]
/tmp directory is not found.
[対処]
Create the /tmp directory, and then start the removal again.
-
KNAE04805-E
The removal cannot start because there is not enough temporary space.
Directory: {0}, Available: {1}MB
[原因]
There is not enough temporary space.
[対処]
Refer to the Release Note to ensure your system meets the free space requirements.
0:directory
1:free-space
-
KNAE04806-E
The following shell limits are smaller than the minimum requirement
(Parameter) (Current) (Minimum)
{0} {1} {2}
[原因]
The shell limits are smaller than the minimum value.
[対処]
Set adequate shell limits referring to the procedure described in the message.
0:parameter
1:current value
2:minimum value
-
KNAE04807-E
The following kernel parameters are smaller than the minimum requirement.
(Parameter) (Current) (Minimum)
{0} {1} {2}
[原因]
The kernel parameters are smaller than the minimum requirement.
[対処]
Set adequate kernel parameters referring to the procedure described in the message.
0:parameter
1:current value
2:minimum value
-
KNAE04808-E
{0} is not installed.
Install {0}, and then try again.
[原因]
{0} is not installed.
[対処]
Install {0}, and then try the installation again.
If the same message appears although {0} has been installed, contact the Support Center.
0: Product name
-
KNAE04809-E
The installed JP1/Base version does not meet the prerequisites for {0}.
Install JP1/Base version {1} or higher, and then try to install {0} again.
[原因]
The installed JP1/Base version does not meet the prerequisites for {0}.
[対処]
Install JP1/Base version {1} or higher, and then try to install {0} again.
0: Product name
1: Required version
-
KNAE04810-E
{0} cannot be removed because JP1/Base is not installed. Contact the Support Center.
[原因]
JP1/Base is not installed.
[対処]
Contact the support center.
0: Product name
-
KNAE04811-E
Products that conflict with {0} are installed.
Remove the following products, and then retry the operation:
- Hitachi Automation Director
- JP1/AJS3 - Manager
- JP1/AJS3 - Agent
[原因]
Conflicting products are installed.
[対処]
Remove the conflicting products, and then try installing {0} again.
If the same message appears even when no conflicting products are installed, contact the Support Center.
0: Product name
-
KNAE04812-E
内部コンポーネントのインストールに失敗しました。
再度,インストールを実行してください。
同じエラーが発生する場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
内部コンポーネントのインストールに失敗しました。
[対処]
再度,インストールを実行してください。
同じエラーが発生する場合は,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
-
KNAE04813-E
タスク処理エンジンの実行エージェントの設定に失敗しました。
インストール完了後にJP1ユーザーに必要な権限を設定し,実行エージェントを手動で設定してください。
設定に失敗する場合は,障害情報を収集し,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。
[原因]
JP1ユーザーの権限にJP1_JPQ_Adminが設定されていない可能性があります。
[対処]
インストール完了後にJP1ユーザーに必要な権限を設定し,実行エージェントを手動で設定してください。
設定に失敗する場合は,障害情報を収集し,顧客問い合わせ窓口に連絡してください。